Prickigt värre

Har farit runt med mamma hela dagen i det fina vädret, vi hann med både ica, Ö&B, Nigthmare Outlet, Skokanonen & så köpte vi oss lite thaimat. Sen passade jag på att hälsa på hos min moster medans mamma var och klippte sig. Jag fick en skitsnygg klänning av min moster - Jag bara älskar den! Har ingen bild på den och eftersom min kamera är värdelös så känns det onödigt att ta en bild. Men jag googlade fram två som är nästan likadana, så ni får en hint om hur den ser ut. Och som om det inte vore nog, jag fick dessutom presentkort på klippning plus en massa andra saker av mamma idag. Tusen tack <3


Min har också en vit underkjol, men inget rött band eller nån ros på. Och så har den lite bredare axelband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback