IKEA

Denna gång var jag smart nog att kolla lagersaldot på bokhyllan jag ville ha innan vi åkte, och för första gången på länge så fanns den. Wiie! Åkte dit med syrran och Ronja, lilltjejen fick såklart vara i lekrummet under tiden. Bra uppfinning de där. *flin* Denna gång fick jag lite mer köpt iallafall; Bokhyllan, en golvlampa, doftljus & lite speglar. Tror inte att det var något mer. Men jag känner mig helnöjd. Vi åt såklart där också, aldrig fel med köttbullar - Åh så blev det cheesecake till efterrätt. Mumsfilibabba. Längtar tills jag får upp den nya bokhyllan och kan möblera om i vardagsrummet. Its gonna be awesome!

Har letat som en tok efter mina gamla anställningsbevis, har rotat igenom flera års räkningar och andra papper. Haha det är tur att man har sån ordning! Efter lite över en timmes letande så hittade jag dom. Sikken tur, för imorgon behöver jag dom eftersom vi ska fixa med mina papper inför mötet på onsdag. Ska på möte på Lagersbergsgården angående praktik, och jag är sjukt nervös! Visst, det är inte ett jobb men det kan leda till det. Det är iallafall en början & det känns som att man börjar komma nån vart efter att ha setat hemma i... ja hur länge det nu än är. Och imorgon ska jag ta reda på lite mer om hur det blir med pluggandet osv. Hejja hejja, jag kan om jag vill!

 

Kommentarer
Postat av: Amelie

Good luck! Skönt o höra ngn som är positiv!

2011-03-15 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback