We had seasons in the sun

Tänkte att jag skulle må lite bättre efter ett varmt bad, känna sig lite fräschare efter att ha lagt en ansiktsmask och ha rakat benen... Tji fick jag. Hade på någon annans spelningslista på spotify & det kom flera låtar som fick mig att tänka på Pernilla. Jag bröt ihop helt och började störttjura i badet. Jag saknar du, jag saknar oss! Vissa dagar är mer jobbiga än andra, och detta är en utav dom sämre. Sen fick jag sms av hennes mamma, och det fick mig att gråta ännu mer. Dont ask me why.. Men jag ska inom en snar framtid bege mig ut till Ärla för en fika. Dessutom insåg jag nyss att det idag är exakt fem månader sen du lämnade oss & det gör fortfarande ont. Vila i frid hjärtat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback