Buttran släng dig i väggen!

Igår hade jag mitt sista intro & det kändes minst lika bra denna gången. Det är precis som det ska vara, det känns bokstavligen skitkul att gå dit och hur bra är inte det liksom? Mina "arbetskamrater" som jag haft intro med hade tydligen sagt till chefen att dom tyckte jag verkade jättebra och det känns skönt att höra. Så chefen frågade mig om jag ville jobba redan nu i helgen. Fick två korta pass lördag & sön - 15.45 till 19.45. Men jag är lika glad för det! Jag känner mig hur glad som helst, för nu har jag ängtligen fått in en fot nånstans. Vore skönt att slippa soc & all sån skit... Det blir nog bra det där! Hakuna Matata.

Håller på och färgar håret nu ikväll, givetvis svart som vanligt men jag ska strax ta och bleka lite i luggen som sen ska bli rosa. Kände att det var på tiden, har haft enbart svart i typ... ett halvår nu?! Jag vill ha nåt som sticker ut lite, men inte för extremt. :D Haha sen hur resultatet blir det är en annan sak. Wish me luck! Och imorgon ska jag fixa lite saker med mamma på förmiddagen och sen bär det av hem till Mimmi. Och jag har bestämt mig för att följa med till Dannes bar för att se Rocking Bellys - Mestadels för att det kommer en hel del kul folk dit, bland annat vår allas Globen. Men ska försöka ta det en aning lugnt med alkoholen för jag pallar inte med en utav mina monsterbakfyllor om jag ska jobba på lördagen. *flin*

Hepp nu ska jag få i mig lite mat och sen går vi på blekningen, hejråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback