Körv i stora lass

Hihihoho, igår invigde vi elgrillen för i år - Jag, Cat, Mimmi och Andreas. Vi grillade korv för ett helt kompani & det blev fasiken inte många över, men gott var det. Rätt bra & smidigt att kunna grilla på balkongen, fast det är ju mysigare att vara utomhus.. Följde med´Natalie till Ica Maxi på kvällen och köpte lite smått och gott. Provade en ny glass med Hallon/Lakritssmak & den var sjukt god. Nomnomnom! Så med glass, chilinötter & ett stycke Cat avslutades måndagen med en film: I am number four. Skitbra rulle, hoppas på en två.

Idag sov jag alldeles för länge, men jag har ändå hunnit tvätta en maskin och varit nere på stan med mamma. Var och fixade en ny legitimation, blev lika het på kortet som vanligt. *flin* Svängde förbi Ica på hemvägen och handlade lite mer. Ikväll tänkte jag att vi skulle lyxa till det lite med att grilla flintastek och så kör vi på jordgubbar, glass och chokladsås till efterrätt. Inte så dumt. :] Känns som att jag kommer skämma bort Cat lite medans hon är här, men det är hon helt klart värd. Nehe nu ska jag ta tag i bombnedslaget här hemma.

Bye.
Kommentarer
Postat av: cat

söt är du! <3

2011-05-31 @ 16:01:25
URL: http://tattooedcunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback