Det här är så INTE min dag!

Det började med att grannes hund stod och ylade och skällde till och från i två timmar mitt i natten. Jävligt tacksamt när man försöker sova. Efter många suckar & en hel del bankandes i väggen så fick jag nog - Jag gick och plingade på, men inte sjutton var det någon som öppnade inte. Så jag gick tillbaka in till mig och övervägde att ringa securitas eller liknande men precis då såg jag att ägaren till hunden kommer hem i en bil. Hon har alltså inte ens varit hemma.. Så jag konfronterar henne i trapphuset och förklarar minst sagt irriterat att hennes hundjävel skällt i flera timmar. Varpå hon kommer med ursäkten "Alltså jag kan inte lämna henne i mer än 10 minuter, jag har försökt att träna henne men det går inte. Hon klarar sig inte utan mig." OKEJ, idioten visste alltså om att hunden skäller och ändå lämnar hon henne helt ensam mitt i natten?! Bruden lär ju ha hjärna som en ärta! Återigen så känner jag massa kärlek mot hudfärgshandikappade. PUSS!

Kom väl isäng runt halv fyra men då var jag så pass övertrött och inställd på att jag skulle upp om några timmar igen så det blev inte mycket sömn för mig.. Gick upp alldeles för sent, hävde i mig frukost och te, duschade & fixade till mig lite snabbt innan jag stressade iväg till bussen; Väl framme så stod det en person till vid busshållplatsen men när bussen kommer så blåser han bara förbi. VAFAN ÄR PROBLEMET?! Och medans jag stod och väntade på nästa kommer det fram en tjej med barnvagn och ber mig titta till barnvagnen medans hon springer över till kiosken. Hm okej, lämna ditt barn till en främling - Starkt jobbat. Det hela resulterade i att jag blev sen till mitt första möte med tjejen som jag är kontaktperson åt, visserligen bara några minuter men ändå. Lite pinsamt är det allt. Men vi hade det trevligt på våran fikadejt & det är ju alltid nåt. Såhär på efterhand kan jag skratta åt allt elände, och tur är väl det. *flinar* 


Men det bästa utav allt är att jag är förjävla tjusig just idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback