Nyfors here I come

Åhåå det rullar verkligen på nu; Idag ringde dom ifrån kommunfastigheter och vi har antagligen fått lägenheten som vi sökte i Nyfors. Helt awesome - Perfekt läge, nära till ica, stan, tågstationen och allt sånt dära. Så det blir en förbesiktning på min nuvarande lägenhet på onsdag, vilket innebär att jag måste åka hem imorgon. Det är lite trist, för vi har det så jäkla bra nu - Myspys deluxe. Men jag måste hem och städa upp, för det kan ju inte se ut hur som helst. PEPP!

Baby sitter och spelar sitt Entropia Universe & jag försöker roa mig på annat håll.. Tanken var att jag skulle ta hand om berget av disk men varmvattnet är tydligen avstängt till 19 så disken får snällt vänta. Och så blire finmiddag ikväll; Hasselbackspotatis, lövbiff, hot beasås och gurka & fetaost. Nomnomnom. :D Vi har även 4 Sawfilmer kvar att se.. Frågan är ju bara hur allt ska hinnas med innan jag åker hem. Typ 24 timmar to go - Men det klarar ju vi. v Åååh, måste ju passa på att krama på min finis lite extra så jag står mig ett tag. *flinar*

Du och jag hjärtat, du och jag! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback