Slice up your wife

Huaaaligen, har inte varit hemma så mycket därför jag inte hunnit blogga.
Kuggnäs festivalen var jävligt kul. Träffade mycket roligt folk och det var
iallafall några bra band. (A boot in the bollocks, Battle Scarred, Nidhöggs vrede,
Buffelbinx & The Suspenders)  Fanns säkert fler som var bra, men jag  tittade bara
på ett par stycken. Snygga karlar däremot fanns det gott om *flinar*  Men jag höll
mig på avstånd, det där med att strula runt med halva festivalens besökare är inte
riktigt min grej. För några år sen hade jag nog satt klorna i någon heting - Men nej,
inte nu. Jag nöjde mig med att skratta åt alla andra som verkade redigt desperata
och låg med vad som helst?! Borde ju finnas gränser! Jag har helt ramlat av den banan,
blivit gammal och tråkigt? Ja kanske det, men det känns bra. Framåt lördagen så var både
min alkohol och jag helt slut. Inte ofta man festar flera dagar irad, klarar det knappt längre.
Så framåt lördagskvällen/natten åkte jag hem med Tessan. Hon skulle tydligen upp och
jobba på söndagen, stackarn! Hon var rätt sliten hon med. Hur som helst så hade jag sjukt
kul, men tvekar en hel del inför att åka tillbaka nästa år.
Känns inte som att jag hör hemma där, men vem vet.

Väl hemma igen var det dags att vara hundvakt åt Theo på måndagen,
syrran + familj begav sig ner till High Chaparall. Och eftersom dom är rätt
skjutglada där så kunde inte Theo följa med, han är livrädd för sådana ljud.
Och jag har inget emot att vara hundvakt, han är så lugn & fin. Plus att det bara
gällde en dag, dom kom ju hem på natten igen. Fick även sällskap av Mimsan ett tag,
hon ville ha sina kläder som vi beställt från Ellos. Sen fick jag henne att sova över hos
mig också, alltid kul med sällskap.

På tisdagen åkte jag med mamma ut till Viboö igen, ville ha chansen att få sola, bada
och grilla. Hur underbart är inte det liksom? Jag har badat x antal gånger och legat och
pressat i solen ett bra tag. Är t.o.m röd på magen! Haha, nu fattas bara röven och benen
för dom är kritvita! Får se om vi kanske åker ut nått mer i helgen. Vad som helst är bättre
än att sitta i en varm liten lägenhet och tråka. Längtar verkligen tills jag ska flytta härifrån.
Finns för mycket konstigt folk här, tex igår när jag kom hem från Viboö. Då sitter det en
spritt språngande naken gubbe utanför porten brevid mig.
Vad är det för fel på folk?! Nåja han blev inte långvarig, jag gick ut en kort stund efter
och då var han borta. Hoppas på att han inte ärar oss med fler nudistbesök.

Eftersom jag faktiskt fyller år nästa vecka, under å-festen som vanligt så har mamma köpt en
5-dagars biljett åt mig. Och det är ju guld, då kommer man in gratis på dom flesta områden.
Nu fattas bara pengar till cigg och alkohol. Haha, tråkigt att vara fattig. Speciellt när man
fyller år. Men vad ska man göra.. Ut ska jag åtminstonde 1 dag, och jag hoppas att det är
några stycken som följer med. Förra året var en succé.  Och jag planerar inte på att ha det
tråkigare i år *flin* Nu ska jag klä på mig och ringa mamma och höra om vi skulle gå ut i
solen och ta oss en glass.

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback