Update

Oj det var inte igår jag skrev något här - Men har inte haft speciellt mycket att berätta..

Förra helgen hjälpte jag syrran att flytta på fredagen, dom bor numera i Hällby, asfin lgh!
Dom köpte även en ny soffa - En stor svart divan. [Vilket innebar att jag fick deras gamla]
Känns asbra, nu börjar det faktiskt se trevligt ut här hemma. Ny soffa, bänk, blommor,
julsaker och lite annat. Myspys! Det börjar t.o.m komma upp lite tavlor på väggarna *flin*

På lördagen var det våran Julbasar i skolan och även fast det kändes surt att vara där på
en helg så gick det fint. Vi sålde slut på våra saker så fort att vi fick sluta redan 15.00. Det
blev alltså ca 2 ½ timme och det är ju inget att gnälla över. Bidrog minsann lite jag med, de
blev marmelad, stöpta ljus och nå slags kransdekorationer. - Vilket jag har gett till mamma.
Blev lite alkoholhaltiga drycker framåt kvällen, med Miims och Wäx. Så på söndagen var
man skapligt seg. Den bestod bara av filmtittande och sovande.

Igår blev det lugnt, färgade håret, [Svart som vanligt] kollade på film och gjorde pizza. Den
blev iofs ingen hit! Haha, men det var som tur var ätbart iallafall! La mig tidigt och det var
välbehövligt. Nu är jag utvilad till max och ser fram emot kvällen - Cat & jag är bjudna på fest.
Med andra ord så ska vi till "Pappa M". Kul med lite nytt folk för en gångs skull.

Nehe nu ska jag kika klart på Room 6 & sen ska jag hinna med att fixa allt som ska fixas
innan kvällen börjar - Jag har ju nästan fullt upp *flinar* Hoppas alla har en bra helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback