Dags för bio

Har varit på Rusta och Willys med mamma idag, fick bland annat en ny matta.
Jättefin! Svart med konturerna av tre stora blommor på - En lila en grå och en vit.
Passar perfekt under rumsbordet. Fattas bara ny soffa, nytt soffbord, ny tv & bänk..
Men man kan knappast skaffa allt på samma gång. Var sak har sin tid, eller nått.
TACK MAMMA <3 Efter det har jag städat upp och diskat men gav upp ganska
fort eftersom dammsugarjäveln strejkar igen. Jag blir så less, har liksom inte råd
att köpa en ny nu. Påtal om annat så har jag sökt ny lägenhet, en 3:a och om jag
skulle ha tur och få den så kommer Cat bli min nya sambo. Fan va kul det vore.
Sålänge man har varsitt rum så ska det nog gå bra ett tag. Borde få svar till nästa
vecka iallafall. *hoppas hoppas* Det är inflyttning den 1:a oktober på den, precis
lagom så jag hinner säga upp denna först. No more Torshälla....

Är sketatrött nu men har inte tid att sova. Ska fixa håret och bädda sängen, sen
bär det av in till stan. Ska gå på bio med Anna och Carrro. - Baksmällan.
Och C ska med hem till mig efteråt, ska bli mys. Längesen vi umgicks. Har köpt
chokladmousse som vi ska moffa i oss. Så jävla gott! Nu är plattången uppvärmd
så nu ska jag väll sätta fart så jag slipper stressa för en gångsskull... Ciao
Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tack så mycket :)

2009-06-12 @ 07:20:15
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: ..

Bara så du vet så kommer du inte kunna få ekonomiskt bistånd nästa sommar om du bor i en trea, socialen tycker det är för stort även om man är två personer.

2009-06-12 @ 12:16:13
Postat av: Madde

Va kul om du får flytta. Vart blir det då!?

2009-06-12 @ 17:08:39
URL: http://baccardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback