Öland it is

Tänkte köra en liten uppdatering på helgen som varit;

Fredagen; Tog det bara lugnt, kollade mest på film hemma men hann med att åka en sväng till Ekeby också. Umgicks en stund med syrran <3
Lördagen; Blev upphämtad av Palle, Tina, Hyllan och ungarna. Vi förkrökade hemma hos Tina, sen drog vi ner till koängen och drack ännu mer öl med trevligt sällskap. Det blev en liten runda på Dannes innan dom stängde, där höll halva HA till.. Det var inte igår man såg "Mr.President" haha! Måste varit 2 år sen sist tror jag?
Söndagen; Sov kvar i Torshälla så vi drog ut till Hyllans morbrors sommarstuga på dagen, grillade och hade det mysigt. Så med andra ord hade jag en tokbra helg.

Idag har jag varit ute hos mamma med syrran och ungarna. Det bjöds både på mat och fika, inte dumt alls. Invigde min nya bikini idag också, vi åkte och badade i fågelsjön. Ett litet men mysigt bad. Det har verkligen varit tokbra väder hela dagen, och det kan behövas med tanke på hur mycket det regnade i helgen.

Har iallafall bestämt mig för att åka med till Öland, även fast jag inte har någon kompis med. Men mamma har erbjudit sig att både bada, sola, spela badminton osv med mig. Haha och det ska hon fan få göra också. Så nu hoppas jag vädergudarna är på min sida, för jag vill ha sol en hel vecka nu när vi ska vara på Öland. Inget jävla regnande. *flinar* Så imorgon drar vi, men först ska vi ta en sväng förbi bolaget. Mamma ska köpa likör och lite öl till mig, så gulligt så. Men jag ska försöka behärska mig lite, sist jag firade midsommar på Öland så badade jag naken med 3 okända karlar, körde en naked mile över camping, spydde i vassen och somnade i lekparken. [Naken!] Haha, kommer ha mycket att berätta för mina barnbarn.

En cigg på de här, innan jag ska ta tag i packningen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Amelie

HAHAHAHAHAHHAHA det har du inte berättat för mig!! Mer detaljer tack. Hur vakna du, vem väckte dig, vad kände du dagen efter.. Vad sa mamma. Ja skriv ett nytt inlägg om alla detaljer ;)

2010-06-22 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback