Pickadoller

Så mycket för min lugna lördag med massa film & dylikt *flin* Blev upphämtad av syster, sen var det förfest i
Ekeby hos Danne. Det var jag, syrran, Kim, Danne, Sofie och Patrik. Vi drog ner på stan vid 22-tiden för att se
Calle spela på Macbeth, eller ja Digg Dizz som dom så fint heter. Dom var riktigt grymma. Tessy mötte minsann
upp oss där, och vi drog tyvärr med två snubbar på "efterfest". Jag tyckte den ena var tokhet, men när dom
började pula med ett vapen, tog ut patronerna osv.. Då höll jag med Tessy om att det var dags att gå. Så kvällen började bra men den kunde ju garanterat ha slutat bättre.

Ååwh, måste bara berätta om en karl jag haft på msn ett tag; Addade honom antagligen från något community
och sen har det inte blivit så mycket mer. Han har liksom funnits där på msn, men vi har inte direkt pratat. Igår startade jag ett videosamtal med honom.. DAMN! Han är så himla vacker, jag tappade bokstavligen hakan och började flina som en tönt när jag såg honom. Jag blev helt till mig & visste seriöst inte vart jag skulle ta vägen... Snyggare får man leta efter. Så jag hoppas att han kommer online idag med så jag får se lite ögongodis <3

Nu har jag slöat alldeles för länge idag, dags att ta tag i saker & ting. Bye.

Satte på lösögonfransar SJÄLV för första gången. Haha happyface! :)
Kommentarer
Postat av: niklas

så snygg tjej

2010-06-16 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback