Tjänster och gentjänser

Det blev inte mycket gjort hemma i söndags kan jag lova; Hjälpte Tessy att flytta, och visserligen hade hon inte speciellt mycket saker men fan va jobbigt det var. Är man klen så är man. Haha, men man får ju ställa upp även om man kanske inte har så stor lust egentligen. Tjänster & gentjänster baby! Sen bjöd hon faktiskt på mat, cigg & lite allt möjligt. Tack stumpan <3 Efter att alla saker hade flyttats så åkte vi till Coop med Carola och handlade lite, samt hämtade upp Tessys lillebror Tobias. Sen jävlar, så åkte jag Tessy, Tobbe och Marcus till Mälarbaden.
Vi badade alltså i spöregnet *flinar* Eller ja, jag badade iallafall - Första doppet för iår! Jeffla landkrabbor!
Tycker inte att det var kallt alls i vattnet, däremot så var det inte så smart tänkt att byta om i regnet?
Men det gick ju det med.

Igår fick jag för mig att färga håret, slängde i blekning och sen en snygg röd färg.. Kan inte påstå att det blev som jag hade tänkt mig men nu får det vara såhär ett tag. Har inte råd att färga det mer. Lägger upp två urusla cambilder, där ser man på ett ungefär hur färgen blev. Men det ser lite annorlunda ut IRL.
Det blev lite drickande igår också, med Tessy, Tobbe, Hanna och Christoper. Lugnt men väldigt trevligt. Kände att jag behövde sova hemma eftersom jag skulle ringa soc och fixa lite andra saker så bad brorsan skjutsa hem mig. Vi stannade visst på Mc Driven också, gotta love cheeseburgare! <3

Idag mina damer och herrar så ska det storstädas i lägenheten, samt balkongen; För nu, ängtligen har dom tagit ner byggnadställningen så jag får in sol på balkongen. Wünderbart! Men som sagt, den behöver städas innan man kan sitta där. Jävla gubbar å skita ner. Well, lite kaffe & cigg på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback