Valborg

Har faktiskt setat hemma hela kvällen, ensam och glott på tv:n. Rätt skönt
och imorgon kommer jag vakna & må bra iskillnad mot er som ligger hemma
och är bakis. Dä ni! Dagen/kvällen har faktiskt varit helt nykter för min del...
Nöjde mig med att se fyrverkerierna från mitt fönster, en sk "majbrasa" har endå
aldrig varit min grej. Hade dock inte varit helt fel att grilla lite, får styra upp nått i helgen.
Hur gott är det inte med flintastek liksom? :) Den bara ligger där och väntar på att
bli grillad, Haha! Och på lördag ska jag nog iallafall gå ut, kika när Jocke spelar
Dannes bar - Kan bli rätt kul. Lär väll tyvärr vara mycket pappskallar där också,
men det får man väll tåla. Inget som jag och Mimmi inte klarar av, eller hur? *flin*

Tror det blir lugnt imorgon också, om inget lockande dyker upp på min kalender.
Ska fortsätta sällskapa med tv:n. Så jag säger bara heeeej då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback