Du ser kåt ut

Hm, hela 5 dagar sen jag bloggade sist - Skärpning! Såhär kan vi inte ha det.
Förstår att ni vill höra allt om mitt otroligt händelserika liv *flinar*

Utflykten till Arboga i onsdags blev ingen större hit, det spöregnade och utan
paraply och med hål i skorna så vägrade jag gå nån jävla promenad i skogen.
Blev utskälld av en ny lärare "Detta är en vuxenskola så försök att bete dig som en"
Gissa om jag blev glad, fan dra åt helvede jävla fjolla. Jag gör precis som jag vill.
Nåja jag och Anna satte oss inne och fikade istället så timmarna gick ganska fort.
Senare på kvällen fick jag för mig att jag skulle gå ut och se Frantic Flintstones,
trots att det var skola dagen efter. Fick med mig Tessy och vi hamnade på Harrys
till en början. Vi hade ju inget att dricka innan - Och det är halva priset på onsdagar.
Orkar inte skriva om allt som hände, men kom aldrig in till RAW (Där F.F spelade).
Haha lyckat, det var liksom därför jag gick ut. På torsdagen fann jag en ny vän,
toalett heter han. Spenderade mestadels av dagen där. Great. Så skolkade visst
en dag. Och nej, jag ska inte göra det till en vana.

Fredagen så pinade jag mig igenom skoldagen, mådde helkasst. Illamående, skakig,
svettig, dåsig i huvudet osv. Feber? Vilade nån timme på eftermiddagen eftersom vi
hade planerat att dra ner på sommarens sista suck framåt kvällen. Och jag kände
väll mig lite bättre, men festhumöret var som bortblåst. Följde hur som helst med
iallafall men åkte hem skapligt. Skönt att komma hem och inte va dyngrak.

Var hemma hela lördagen och tog det lugnt, var inte det minsta sugen på att lämna
lägenheten ens. Ibland är det skönt att bara vara hemma för sig själv och tänka.
Idag däremot kom syster yster på besök, sen drog vi till ÖB och inhandlade lite
nödvändiga saker. Följde med hem till familjen Flood och gjorde pizza åt dom :)
Jag gör det så gärna, älskar att laga mat men det är så tråkigt att göra det åt sig
själv hela tiden. Så jag får passa på när jag får chansen att laga åt andra.
På kvällen var vi (Jag, syrran & mamsen) och såg Sommaren med Göran
- Åhh den var hur bra som helst! Skulle lätt kunna köpa den sen.

Tror inte att jag riktigt förstått att om ca 1 månad då flyttar jag, flyttar ifrån T-hälla.
FINALLY! Är så trött på denna lilla håla. Och Cat blir min sambo, ska bli skönt med
sällskap. Hoppas att vi inte komma gå varandra på nerverna bara. Känns inte som
att vi kommer göra det iallafall. Ja menar, vi har varsitt rum att rymma till och hon
kommer med jämna mellanrum att åka hem till Sthlm och hälsa på. Ja, ni hajjar.
Och inflyttningsfesten är den 3:e Oktober - Då är ni välkomna.

Imorgon är det en ny vecka och nya tag, lektionerna kommer att dra igång på
riktigt nu. Och det känns asbra. Jag har längtat som en tok tills matten skulle dra
igång igen. De flesta förstår inte hur jag kan gilla matte, men det har jag alltid gjort
och kommer alltid göra. Over'N'Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback