Tjockistabletter

Min syster har fått tabletter utskrivna av sin läkare, vi kallar dom tjockistabletter.
Hon började äta dom i måndags och har redan gått ner 6 kilo?! Helt sjukt ju...
Jag ska allt ta och boka en tid med läkaren jag med. Trött på att vara ett riksfetto.
Tabletter + Motion ska nog göra susen. Ååååhhh får ringa på måndag eller nått.

Har tvättstuga nu på dagen, tvättar det viktigaste - Med andra ord det jag vill ha på
mig ikväll. Ska umgås med världens bästa Anna <3 Måste få in mig någon mat
innan jag åker också, men man är ju inte speciellt hungrig i den här värmen.
Borde städa upp här hemma också men.. Nää det får bli en annan dag....
Nu ska plocka ögonbrynen och poppa musik, shalom.
Kommentarer
Postat av: Therese

fan ja vill oxå ha dom där pillren! :) ta reda på allt om dom när du åker till doktort.. ;)

2009-05-30 @ 00:53:11
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback