Vem vet inte du, vem vet inte jag

Vet varken ut eller in just nu? Kan man kalla det sinnesförvirring? Haha!
Fast jag känner ju mig glad iallafall, det måste väll vara det viktigaste...
Det andra löser sig tids nog, man kan ju inte alltid vara uppe på topp.
Fick besök igår av en kompis jag inte träffat på evigheter, tack för sällskapet. :)
Faktiskt jävligt tråkigt att man tappar kontakten med fler och fler, men det är
ju lätt hänt när dom flesta bor en bit bort. Och eftersom jag är född till en fattiglapp
så är det inte ofta man åker runt... Hamnar oftast hos Cat isåfall <3
Stockholmstrakterna har jag väll aldrig varit mycket för, jag är en "göteborgwannabe"!
Kan inte hjälpa det, jag bara tokälskar den staden och jag trivs som fisken i vattnet
vareviga gång jag är där nere. Vill aldrig åka hem, speciellt inte till denna sunkiga håla.
En vacker dag i framtiden kanske man får arslet ur vagnen och faktiskt flyttar?!
Djaa, vi kan ju alltid hoppas på det iaf. Eller det skiter väll ni i, men jag gillar tanken.

Har härdat ut skolan ytterliggare en dag, och engelskan var faktiskt rolig idag. Kors i
taket. Och eftersom vi bara var 4 st i våran enggrupp idag så pratade vi alla asmycket.
Inklusive JAG. - Jag som hatar att prata högt, åtminstonde när jag är omgiven av folk
jag knappt känner. Men det kändes helt okej när vi var så några. Var 3 st som satt och
gjorde prov, men resten vette sjutton vart dom tagit vägen? Kanske tog sovmorgon :D
Det hade inte setat fel, typ resten av terminen? Äsch, får tänka positivt, för det är faktiskt inte
speciellt många "riktiga" skoldagar kvar - Vi ska göra så mycket annat innan sommarlovet.
Tex, Parken Zoo, fiska, dra till vilsta, Stockholm (Cosmonova & nått mer) och så vidare...
Väldigt slappt, så det är väll bara att försöka stå ut med pappskallarna i min klass. Heja mig.

Nu ska jag dra en sväng med dammsugaren. Förstår att ni blir riktigt avundsjuka...

Kommentarer
Postat av: annie

Hej! Ja, han är en sort för sig.. :) Hoppas allt är bra med dig! Kramar!

2009-05-07 @ 15:04:32
URL: http://sadannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback