Blottad

Gissa om jag njöt av att äta hos mamma igår *flin* Det var superduper gott &
jag har med mig 2 matlådor hem också. Slipper jag tänka på det tills tor & fre.
Och jag har fått med mig diverse saker hem, dukar, små pumpor, mat, äppelkaka
& lite annat. Tror jag ska börja åka dit lite oftare.. <3 Blev tyvärr inget besök hos
systra mi, får ta det någon annan dag. Dom var på kalas och sen när dom kom hem
var dom trötta och hade fullt upp med att lägga ungarna.

Kollade iallafall på filmerna hos H, och jag måste säga att Wrong turn 3 var riktigt
jävla usel. Men det skulle inte förvåna mig om det kommer en 4 också. Haha.
Men det var trevligt endå, trots B-filmerna. Och så kanske det blir kryssning nästa
vecka, vore så himla kul. Har liksom inte varit på nån sen Tattoobåten i våras.

Läkarbesöket gick bra, men hade inte riktigt fattat att jag var tvungen att flasha
pattarna när jag skulle göra EKG't men så var fallet. Det kändes mindre lockande,
men nu är det gjort. Tur att det gick fort iallafall så man slapp ligga där länge
och känna sig obekväm. Nu är jag hemma igen, skönt som tusan. Ska kila ner i
tvättstugan och boka en tvättid sen ta en lång skön dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback