Det går åt rätt håll

Huh, det var inte lätt att komma upp imorse ska ni veta. Var hur trött som helst.
Men upp kom jag och iväg till skolan, rätt skönt faktiskt. Hur kul är det att bara
sitta hemma en hel dag och inte göra ett smack? Förstår inte hur vissa personer
kan trivas med de - Givetvis är det skönt ibland.

Idag var det dags för den inte så efterlängtade redovisningen på Naturkunskapen.
Som tur va var jag inte den enda som var nervös *flinar* Minns faktiskt inte sist jag
redovisade nått för en hel klass? Mellanstadiet kanske? Hur som helst så läste jag upp
det jag skulle, sen hur det gick det tål att diskuteras. Bättre lycka nästa gång.
Har varit på toppen humör hela dagen, mår mycket bättre och känner att förkylningen
är påväg att släppa. Sen är det ju bara ett plus i kanten att allas våran Finchen jobbar
rakt över gatan, honom har man aldrig tråkigt med!

Påtal om annat så måste jag verkligen sluta skjuta upp saker... Imorgon ska våran
engelska läxa vara inlämnad [En film recension på eng, valfri film.] och jag har inte ens
valt vilken film jag ska skriva om ännu. Braaa Sandra. Tummen upp!
Så det blir till att plugga hela kvällen, städandet får vänta tills imorgon. Vill ha det rent &
fint, så man kan ta hem folk utan att skämmas.

Innan jag ska leka plugghäst så ska jag iväg en sväng med syrran. Vi ska åka till Tuna Park
och kika runt lite. Skönt att umgås med henne ensam ibland också, hon är bra underbar hon.
Hepp hepp, en cigg på det här då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback