Nerver av stål? Nä, inte direkt.

Det var otroligt skönt att ha sovmorgon imorse, klev upp runt 8-taget.
Utvilad till max - Inte de minsta trött! Satt och tog de lugnt, tog en kopp
kaffe & så innan det var dags att kila till vårdcentralen här i Torshälla.
Var så nervös att jag skakade som ett asplöv, ingen hit direkt.

När jag väl kommit dit möts jag av en asgrinig receptionist. Nu för tiden
när jag för en gångsskull är glad, så finns det inget värre än negativa folk.
Hur som helst så fick jag träffa en läkare, en trevlig sådan tack och lov.
Hade nog blivit för mycket med två otrevliga människor på en dag. Haha.
Hon ställde massa frågor, kollade blodtrycket och lyssnade på lungor & hjärta.
[Allt hon kollade var iallafall precis som det skulle.]
Bara satt där och väntade på att dom skulle tömma mig på blod.. Men nejdå, det
var inte tal om någon provtagning idag inte. Det ska tydligen göras på måndag.
Men det är ju underbart, då har jag ju en hel helg att oroa mig på.

Nu har jag precis gjort klart arbetet i svenskan & samhällskunskapen, skönt att
ha det gjort. Sneglar lite halvt på tv:n nu, nån film på 6:an. Rätt bra faktiskt, orkar
dock inte kolla upp vad den heter *flinar* Höjden av lathet, sitter ju liksom vid datorn.

Imorgon är det skola igen, men har faktiskt sovmorgon då med. Börjar alltid senare
på torsdagar. Kan det bli bättre?
Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack! Ja men det skulle vara kul, har ju sagt att jag ska hälsa på någon helg så det passar ju bra. Men då behöver jag sovplats! KRAM

2009-09-18 @ 21:42:41
URL: http://sarahgullbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback