Nananana ajm baaack

Nu fungerar internet igen, fan va less jag är på att det ska strula hela tiden. Skaffa inte stadsnätet. Hm, har i stort sett inte gjort nåt speciellt i veckan, bara varit hemma och degat. Ovanligt va? Cat har iallafall tatuerat ena min
vad nu - Och det var tamefan det värsta jag gjort! Den sitter där bak, en bit ovanför hälen. Det gjorde så förbannat ont att jag började gråta när hon skulle fylla i färgen. Haha känner mig lite som en mes, har aldrig gråtit över
en tatuering förut. Ikväll ska vi köra nästa & det ser jag verkligen inte fram emot. Men fint är det! <3

Men innan hon ska plåga mig med nålen så ska vi faktiskt på bio. Eclipse. Vi skulle ju ha sett den i måndags eller tisdags men det blev inte så.. Hoppas att den är lika bra som dom andra två Twilight filmerna.

Nähä, väcka Catten och se om vi ska äta lite mat innan bion kanske? Djaa.

Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Vad har du tatuerat för något? ^^

2010-08-23 @ 20:14:19
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback