Surpuppor undanbes omgående

Kan inte sova speciellt länge i vanlig ordning; Har assvårt att andas... har nån slags hosta som sitter nere i
lungorna. Luftrören tjuter och jag torrhostar så inåt helvete. Inte okej. Men det är bara att härda ut.

Jag är faktiskt på strålande humör och det har jag varit ett par dagar nu, så alla surfisar kan hålla sig borta! För
jag vill åtminstonde behålla detta bra humör tills min födelsedag. Så på söndag gör det inte lika mycket om ni drar ner mig på botten igen; Då kommer jag ändå vara bakis och vara allmänt gnällig *flinar*

Har nyss ätit frukost och druckit kaffe, snart dags att klä på sig för idag är jag säker på att snubbarna kommer knacka på. Dom tog antagligen A-porten igår, och vi bor ju i B så ja ni hajjar. Jag är sjukt trött men kan inte sova just nu, vilket känns riktigt surt. Jag minns inte när jag fick en hel natts sömn sist, jag är aldrig helt utvilad.

Påtal om lite roligare saker; Imorgon ska jag träffa min älskade mamma, vi ska handla lite inför min födelsedag.
[Ja, hon betalar givetvis.] Mat, ingredienser till tårtan osv. Man kan säga att det blir som min present från henne.
Sen hoppas jag ju givetvis på att få lite pengar också, så jag har råd att festa loss på åfesten men det ska nog
inte vara några problem. Jag bakade igår, en kladdkaka och 2 sockerkakor med hasselnötter i. Tänkte att jag
ska bjuda mamma på hembakat fika för en gångsskull. Det där med att ha i hasselnötter har jag aldrig provat tidigare men det smakade verkligen suveränt! Så det var första men inte sista gången. Får se om mamma godkänner den! Och så ska jag tvätta & färga håret imorgon kväll; Fullt upp med andra ord.

Men nu ska jag sluta vara en nakenfis [nästintill] och klä på mig så snubbarna inte får en chock!

Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback