Jösses va trött jag är

Känns som att allt går i slowmotion, är sjukt trött. Som tur är behöver jag bara gå ner i tvättstugan en gång till,
det som är i den sista maskinen hänger jag upp här. Så idag åker mina tokheta påslakan på, ska allt ta en bild
& lägga upp här senare. Leopard är hett <3

Installerade ett antivirus program nyss och jag har scanat igenom hela datorn, så jag hoppas att jag fick bort de
där jävla msnviruset jag hade. Hm, fast det var nog inte de enda. Det tog sin lilla stund, men nu är det klart. Sitter fortfarande och funderar på om jag ska joina Cat ner på stan, är ju så sjukt trött. Fan jobbigt att bara gå.

Ska ner och hämta de sista, sen ta en varm dusch. Puss & Kram vi syns på stan. Haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback