You're killing me

Fortfarande inte ett ljud, ingen leverans rapport, inget alls. Bilden av dig snurrar runt i mitt huvud hela jävla tiden.
Ångest, tårar, skakningar, sömnlöshet. Fasn :(

Jag ser dig i mina drömmar, jag gråter t.o.m i mina drömmar, PALLA! :( Vaknade med hjärtklappning, pga
ångesten. Kan det bli bättre? Nåja, nu har jag nyss färgat de rosa inklusive halva filten, great. Har duschat &
druckit kaffe, nu ska jag föna och platta håret - Sminket fixar jag i Skåne. Klart jag ska åka, och jag hoppas verkligen att jag kommer kunna ha roligt.. Men det är tveksamt. Hade sett fram emot de här i flera månader,
men inte nu längre. Ser inte fram emot nått...

Tack till alla som försöker trösta, som försöker få mig att må bättre [Speciellt Cat] <3
Kommentarer
Postat av: Amelie

100 hjärtan skickar jag till dig. Gör ont att läsa hur dåligt du mår. Önskar jag kunde vara hos dig, dricka öl, ta en cigg, sitta uppe hela natten och bara prata tills vi somnar. Sen gå upp o göra mat till dig :) <3

2010-01-31 @ 16:12:48
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback