Nytt och fräscht

Känner att humöret faktiskt går åt rätt håll nu, det är långt ifrån bra men lite gladare är jag allt. Finns lite olika anledningar till det. tihii. Känns fantastiskt att ha helsvart hår igen, det känns nytt & fräscht på nåt sätt. Men att kunna fixa håret ordentligt när det är såhär kort känns fan omöjligt, jag plattar det och har i lite spray; Thats it. Någon som har nåt tips? Jag är ju van vid långt hår :]

Det blev ingen dejt alls med min syster idag, fick nöja mig med att prata med henne på luren. Hjälpte henne att välja ut lite julklappar till sin man. Som hon själv säger; Jag och han har mer "liknande stil". Jag tror han kommer bli helnöjd över det han får. Jag vill också köpa julklappar, till alla syskonbarnen (6 st), till min syster, till mamma och till Kent. Det svåraste måste nog vara till Kent, har inte den blekaste om vad han önskar sig. Till min kära syster har jag redan bestämt mig för vad det blir. Får se hur mycket ekonomin tillåter också, i värsta fall får jag tvinga mamma att köpa presenter till ungarna ihop med mig. Då sparar jag in några kronor iallafall.

Blir nog en promenad till ica strax, ska köpa lite körv. Gud så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback