3 weeks

Har faktiskt varit rökfri i TRE veckor nu, helt otroligt. Det känns bra & nog för att jag inte tänker på cigaretter lika ofta men det sitter fortfarande där i bakhuvudet. Man saknar den där pinnen efter maten, till kaffet, på morgonen, innan man ska lägga sig för att sova osv.. Tror inte att det kommer försvinna på väldigt länge, om det någonsin gör det? Hm, har inte druckit en droppe alkohol på tre veckor heller & ska vara nykter denna vecka också. Sen har jag haft min vita månad som jag kände att jag behövde. Jag kan om jag vill. Men den 1:a Oktober ska jag ut på krogen med Tessy, Marko & en av hans vänner. Jag längtar något otroligt, det ska bli sjukt kul! Vi har planer på att bli så fulla så vi måste krypa hem på natten *flinar* Nejdå, inte riktigt men nästan. Fast jag är lite orolig, klarar jag av att festa utan att röka? Uh, det måste gå nu när jag klarat mig såhär länge. Får köpa mig.. en dosa snus.

Imorgon ska jag ner på stan med Mimmi en sväng innan jag ska bege mig till mitt läkarbesök. Är faktiskt lite nervös, även fast jag vet att han är hur trevlig som helst. Men vafan det kan ju inte gå mer än åt helvete. Efteråt så ska jag träffa Hanna för en fika - Och det är sjukt längesen sist, träffade henne en snabbis för några månader sen. But thats it. Det finns ett par stycken som man gärna skulle vilja träffa oftare men det blir helt enkelt inte av.

Äh, nog om detta nu blire mer Heroes.
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Fan vad duktig du är! Fortsätt så :D

2010-09-21 @ 18:25:32
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Amelie

Keep the good work up! Anders sluta ju röka efter att ha varit rökare i närmare 25 år. Han känner suget och kan ta en cigg på fyllan men han börjar aldrig på vardagarna. :)

2010-09-21 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback