Lyckorus

Jag känner mig lycklig just nu, fucking happyface! Kan inte riktigt förklara varför men jag gillar läget. När bitterfittan lyser med sin frånvaro så är det bara att njuta. Haha, det händer inte allt för ofta. *flin* Mitt största problem just nu är väll att jag fryser om fötterna & är törstig. Det löser vi med ett par duntofflor & ett glas med coca cola. Inga världsproblem med andra ord.

Imorgon ska jag ta mig en lång jävla promenad, kanske ska kila till syrran på en kopp kaffe? Då blir hon nog glader. Fast denna gång ringer jag innan så jag är helt säker på att hon ska vara hemma. Har för mig att Kim repar på söndagar så det blir nog uppskattat med lite sällskap. Min kära syster är nog den enda i min familj som jag har riktigt bra kontakt med, utan henne vore jag halv. <3 Min sanna vän, min bättre hälft.

Nu däremot ska jag slå på nån halvdan film & gosa ner under mitt täcke. Hejpåre!

Jag längtar, iiih.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback