Pengabrist

Att vissa är skyldig mig pengar & sen skiter totalt i att höra av sig angående det... Det, är de värsta jag vet. Okej om man inte har några men då kan man åtminstonde säga det. Suck! Nåja, får lite pengar av Mimmi på torsdag & det är ju alltid nåt. Har knappt nåt i matväg hemma, inget hårschampoo, inga tamponger - Jag har helt enkelt slut på det mesta. Och jag tänker inte fråga mamma igen, hon har redan hjälpt till med så mycket. Jag får helt enkelt klara mig endå. Borde börja sälja trosor över internet. Haha, hell yeah!

Jag kan inte ha sovit speciellt många timmar nu? Fyra, max fem. Har haft svårt att sova dom två senaste nätterna & jag har ingen som helst aning om varför. Mitt hår ser ut som ett fågelbo nu, jag ska med andra ord ställa mig i duschen strax. För såhär kan man bara inte gå ut, hahaha! Sen funderar jag seriöst på en morgonpromenad för en gångsskull. Det positiva är ju att man inte lär möta speciellt många såhär dags. Lugna gatan liksom... Wünderbart.

Lite frukost så magen blir glader.

Puss & hej leverpastej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback