Too much

Haha lika bra att inse att två långpromenader på en dag är lite för mycket för en otränad slapptask som mig själv. Kom precis hem och jag är helt mör i benen, måste ha gått 2-2½ timme idag. Helt galet, men bra. Hädanefter får det dock räcka med en promenad om dagen.

Känns som att den kommande helgen kommer bli rent ut sagt skittråkig, mina planer sprack ju helt. Men det blir ju aldrig som man har tänkt sig här i livet. Bättre att ta dagen som den kommer, för när man planerar saker så skiter det sig oftast endå. Shit, det där lät ju riktigt positivt.

Äsch, nu ska jag ta en dusch. Hejpåre!

Kommentarer
Postat av: elena

Ååh tack du :) hon är prima den lilla damen.

hoppas allt är bra med dig? :D

2010-09-13 @ 21:39:30
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: elena

vad bra, har du för dig nu för tiden då? har inte sett dig på evigheter. med oss är det bara bra, det rullar på för fullt :D

2010-09-14 @ 11:15:44
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback