Det är fan inte lätt när det är svårt.

Har spenderat dagen & kvällen med min fina syster, pratat ut om en hel del saker. Innerst inne vet jag vad som är rätt men det är inte alltid så lätt. Det återstår att se hur det blir med saker & ting. Hur det än blir så vet jag att ni kommer finnas där för mig och det är jag tacksam över. Jag älskar er, ni vet vilka ni är.

Huuu, nyser som en tok och det kliar här och där. Det känns ju att jag har kelat med en hund, men jag kan inte låta bli trots min allergi - Han är ju så töööt! Ska strax göra lite nytta och tvätta lite kläder & sen tänkte jag passa på att färga min utväxt under tiden. Det blir svart nu med, & det lär det bli ett bra tag framöver. Orkar inte hålla på med nåt avancerat. Men jag saknar helt klart mitt rosa hår :D

Lite kaffe & cigg på det här då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback