Bara för mycket

Kryssningen var hur lyckad som helst, helt galet rolig. Vi förkrökade i hytten innan vi ville ta oss ut och göra båten osäker. Tror klockan hann bli rätt mycket men vad gjorde det. Vi hittade några roliga prickar att umgås med & jag ångrar inte en sekund att jag följde med. Dagens bästa var när vi skulle sova, Cat lyckades välta hela sängen! Haha, skrattattack deluxe. Jag å andra sidan, rävade som en idiot på natten, blödde näsblod och dagen därpå fick jag en astmaattack. Riktigt jävla vidrig var den, fick ingen luft alls... Borde helt klart skaffa starkare mediciner. Wääh wääh, sen våldtog vi donken efter kryssningen också. Det satt inte fel alls, sen begav vi oss tillbaka till Sollentuna för massa mys, skins & sömn.

  
  

Planen var att åka hem i lördags, men först tog det slut mellan Cat & hennes karl och då är det förståligt att hon blev ledsen. Så jag bestämde mig för att stanna ytterligare en dag, vilket jag är glad att jag gjorde. För på kvällen får vi tragiska nyheter; Cats fruga, en av hennes bästa vänner hade avlidit. Jag kanske inte kände henne så jätteväl, men jag vet hur mycket hon betydde för Cat & att hon var världens gladaste och snällaste människa. Hon förtjänade inte det här, men det enda vi kan göra nu är att hoppas på att hon har det bra där hon är nu. Det jobbigaste är nog det faktum att jag vet precis hur det känns att förlora en nära vän, jag förstår precis hur hon mår och det vill säga är förjävligt. Allt med Pernilla hade börjat kännas enklare att leva med men nu känns det som att alla minnen och känslor slitits upp igen.. Så livet har ju varit bättre. Nu har jag fått nog av folk som dör i min närhet, det räcker nu.

Åkte hem till Eskilstuna igår & Catten följde med, hon ville inte vara ensam nu och det kan man ju förstå. Det blir enklare med tiden, men det blir tamefan aldrig bra. Men man lär sig att leva med det. Vi fick skjuts utav Lina och hennes mamma, skönt att slippa ta tåget. Sen blev det onlinepizza, solsidan och massa datanördande. Jag la mig nån gång inatt, för att jag skulle upp på ett möte idag. Men jag har sovit hur illa som helst så jag ringde och sjukanmälde mig. Jag orkar inte just nu, jag vill bara gräva ner mig och återkomma till sommaren. Nu som först har Cat precis somnat, stackarn satt vaken hela natten. Jag ska göra mig en varma koppen och ta en cigg, sen blir det nog några timmars sömn till även för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback