Hoppsan sa...

Stressade ner till Hyresenheten på Kommunfastigheter idag och sa upp min lägenhet, planen var att ta över Lizettes lägenhet från och med 1:a April. Men tji fick jag, hade ju tänkt helt fel. Inte förens 1:a Maj blir jag av med min nuvarande. Bittert! Men jag sa ändå upp den, vill verkligen här ifrån & nu har jag sannerligen press på mig. Vafan, nåt måste jag väll hitta innan dess?! Jag har visserligen ingen inkomst men är skuldfri + att jag har borgenär om det så behövs. Håll tummarna för mig nu!

Och helt spontant så bestämde Catten att vi ska åka på kryssning på onsdag, & hon bjuder t.o.m. Åker till Stockholm redan imorgon, men måste erkänna att det känns lite weird med tanke på att vi inte träffats på 5 månader. Men jag tror det kommer bli helt awesome & det behöver vi båda två! Fullt ös medvetslös, eller? Vi försöker givetvis ragga med oss fler roliga människor men det går mindre bra. Haha! Får passa på att ha roligt nu denna vecka, för nästa vecka börjar allvaret. Fy fan, vill inte ha praktik! Men vad ska man göra, börja plugga istället kanske? För det är ju så roligt. Man skulle vara rik & slippa tänka så mycket, eller nåt.

Äääh, ska plocka ihop lite kläder som ska tvättas imorgonbitti & sen ska jag ringa min man. Idag kommer han inte undan, känner att jag saknar honom & att få höra hans röst tröstar än lite iallafall. Sen gillar jag att han så senast som igår sa att han saknar mig - Det är jag inte bortskämd med. *flinar* Mys! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en lägenhet, en tvåa på 40kvm, mitt inne i stan - mittemot donken - som blir ledig om paret som var här och kollade, tar denna:) Kan hänvisa dig till dom om du vll. Jag får reda på imorgon om de tar denna.

2011-02-01 @ 13:39:27
URL: http://zombinans.blogg.se/
Postat av: Anonym

- de säger alltså upp lägenheten nu och du kan flytta in i den lagom tills du ska ut ur din

2011-02-01 @ 13:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback