Dentrettondejunitvåtusenelva

Hör och häpna - Jag vann visst tävlingen om filmen Shaun of the Dead. Jag som aldrig brukar vinna nåt, men nu dimper det ner en ny film i brevlådan denna vecka. Sweet! Kanske borde köpa en lott?

Blev inte mycket städa igår, började flitigt men då blev jag avbruten av en syster som ville hitta på något.. Hon föreslog parken zoo men sen ringde hon aldrig upp igen? Haha, hon är lite rolig ibland. Så jag tog en powernap istället - Som visserligen blev ganska lång. Framåt kvällen började jag grilla lite kycklingfilé i min ensamhet, jag verkligen tokälskar kyckling [Mumsfilibabba] Och precis när jag satt på grillen får jag sms av Mimmi, hon undrade om jag ville följa med och bada & det kan jag ju inte tacka nej till. *flinar* Vi åkte till ett litet badställe i Bälgviken, rätt mysigt och folktomt. Det sistnämnda är en viktig bit! ;-) Blev två kalla öl på stranden också, dom slank ner fint i strupen.. Sen hann jag inte mer än att komma hem och kissa, sen åkte jag och Natalie till Pernillas grav. Köpte oss varsinn fin ros och la där, helt galet vad jag saknar henne. Det har ju blivit lättare att acceptera med tiden men hon finns fortfarande i mina tankar varje dag. v Graven var full utav massa fina blommor, antar att det är Iris som planterat det mesta. :) Hur som helst, väl hemma igen så blev grillningen av iallafall - Bättre sent än aldrig & det smakade ypperligt bra.

Idag är det faktiskt 8 månader sen jag och kent blev ett par, sjukt va tiden går fort. Allt har inte varit en dans på rosor, men jag är glad att han är min. Min fina kärlek <3

Nu blir det äggmacka & lite kaffe, hoppas alla får en superbra dag! Puss


Bälgviken..


Vi köpte varsin ros :)


Min finis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback