Va hände sen?

Butteributtran är ofrivilligt tillbaka igen - Ligger i babys säng och känner mig som en gammal grinkärring, och hur kul är det då? På midsommar blev det lite mat hemma hos Anna och Martin, men mycket mer än så blev det inte. Öltarmen sa sitt och jag hade ju inte tackat nej till ett par kalla.. Två dagar senare är jag fortfarande sugen, speciellt efter att ha läst hur kul alla hade på midsommar. Haha, nej jag är inte bitter.

Hade inte hört nåt från jobbet sen jag gick intro men självklart ringde dom imorse, när jag inte kan tacka ja. Åååh, känns skitdumt att inte kunna när dom väl ringer för jag vill ju jobba! Får väl hoppas på att det kanske behövs mer folk nu i veckan.. Å andra sidan så börjar mitt schema om cirka två veckor, men ändå.

Åker troligtsvis hem imorgon, men funderar på att göra ett stopp i Örebro för att träffa Ingalill och eventuellt Ida också. Myspys. Får se vad som händer och sker. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med, Kent Agent sitter och spelar WoW - Som dom absolut tycker att jag ska börja spela också. Haha! Eeeh, ska äta lite choklad och ge mig på sminket i brist på annat. Tack och hej, jag är gay.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback