Nujävlaranamma

Nu vare visst Cats tur att va på mig om att blogga, dålig jag är då. Haha!

Efter fyra dagar på praktiken hade jag gått ner 1 kilo, så vi kan väl hoppas på att man blir minst ett mjölkpaket lättare i veckan? [Det låter mer om man säger så] Sålänge det går åt rätt håll så är jag nöjd. :D Igår var nog den värsta dagen på praktiken hittills, jag hade verkligen ångest och ville bara gå hem. Tyckte allt var skittråkigt och dagen gick hur sakta som helst. Det beror nog mycket på vem man "jobbar" med också, & en av personalen igår är ingen favorit. Men allt kan inte vara roligt här i livet så jag försöker tänka positivt och se framåt. För jag vill inte göra som jag brukar, att bara ge upp så fort nåt blir lite jobbigt. Imorse ville jag knappt kliva upp ens, men jag pallrade arslet dit och vet ni vad? Idag har allt gått jättebra & dagen har bara sprungit iväg. Hoppas dagen går undan imorgon med för nu vill jag ha helg.

Var ju som sagt på arbetsintervju förra fredagen & för första gången i mitt liv så var jag inte nervös för fem öre. Kändes helt fantastiskt! Tyckte dock att det var lite jobbigt med alla frågor men det var bara att svara så gott man kunde. Inom typ 2, 3 veckor får man veta om man får något sommarjobb eller inte. Det vore ju guld, men det är lika bra att söka en bunt till under tiden.

Fick inte alls nog utav allt städande på praktiken så jag tänkte köra en runda här hemma också. Jag verkligen älskar att städa & tvätta. Eller ja, det är skönt när det är klart iallafall.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag stormtrivs på mitt arbete som timanställd men tro mig, vissa dagar vill man verkligen inte gå. Fötterna känns tunga och man tänker på gårdagen som var "fruktansvärd." MEN, det kommer alltid up and downs på jobbet, oavsett vart man än jobbar. Och visst beror det på stor del på personalen men då kan man försöka o ignonera dem o köra sitt egna race så länge man inte behöver jobba 2 och 2 vill säga. Puss på dig

2011-04-01 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback