Hej hej, hemskt mycket hej

Gick allt upp tidigt i fredags eftersom jag hade lovat mamma att följa med när hon skulle köpa presenter till min bror. Vi hittade lite allt möjligt inne på ÖoB & jag hoppas att han blev nöjd. Sen svängde vi förbi ica en sväng innan vi gick upp till mig och fikade. Nomnomnom. Hon fick min gamla golvlampa som jag hade i vardagsrummet eftersom jag ändå köpte en ny på ikea, vilket jag kan ångra lite nu för jag har inga glödlampor som passar i den nya - Vilket resulterar i att det är kolsvart här inne nu. Haha, har endast tv:n som "lampa". Nåväl, tänk på barnen i Afrika.

Var hur härligt som helst att få krama på min älskling igen, och just nu känns det bra, riktigt bra. Vi myste för fulla muggar, kollade på film & i lördags gav jag mig på hans ungkarlslya. Storstädning AB - Ni anar inte hur det såg ut i badrummet och köket... Efter några timmar var jag klar med badrummet och det värsta i köket. Jag t.o.m fick sitta och skrubba golvet med en svamp innan jag kunde skura det normalt. Då kanske ni får en hint om hur äckligt & ostädat det var. Haha! Kände mig som askungen för ett tag. Men nu jävlar har det hänt grejer och nästa gång jag ska dit ska jag småstäda resten. Jösses vilken bra hemmafru jag kommer bli. *flin* Idag var jag tvungen att åka hem eftersom jag börjar min praktik imorgon, men inga sura miner för det för jag har nämligen haft den bästa helgen på länge. Tack för att du finns hjärtat! <3

Sitter och kollar på Solsidan nu, det är tydligen det sista avsnittet & det gillas inte. Hoppas bannemej att det kommer en säsong 3 också. Måste strax ställa mig och göra en matlåda tills imorgon, det får bli kycklingfilé, wokgrönsaker, potatis och någon sås. Man tager va man haver. Hepp nu ska jag kapa mina naglar, så jag inte klöser någon imorgon. ;-)

 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fina ni är! :-)

2011-03-21 @ 10:31:25
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback