Tjäärlek

Ägnade i stort sett halva dagen åt att mysa igår, eftersom min buss gick hem vid 15. Ååh, det finns inget bättre än att ligga i hans famn och bara va. Vi ger allt ett nytt försök, känner att det är värt det. Min fina! Bussen och tågen hem var fullsatta som vanligt, lika kul varenda gång. Käkade lite när jag kom hem och sen var det bara att sätta igång och städa. Nu är hela lägenheten städad, jag gav mig t.o.m på fröken Laaksonens rum för det kan ju inte se ut hur som helst. Tog det värsta bara, resten får hon allt göra själv. :) Det enda som inte blev godkänt var Cattes målning och lite utav tapeterna i vardagsrummet. Tur att det finns lite tapeter kvar sen målaren var här.

Har smörjt in nacken med tigerbalsam som baby köpte åt mig igår och använt vetekudden för fulla muggar & nackspärren börjar fan ge med sig. Det var på tiden. Ska nog unna mig ett varmt bad ikväll också, bara för att jag kan. *flinar*  Och om några timmar kommer Cat tillbaka hit, för imorgon är det begravning för Malin. Förstår att hon tycker det känns otroligt jobbigt, jag minns precis hur jag kände inför Pernillas. Bara tanken på att kliva in i kyrkan var jobbig. Önskar att jag hade kunnat följa med Cat & varit där som stöd men begravningen är bara för dom närmaste tror jag? Åååh, men hon kommer tillbaka efter och då ska vi ha kramkalas <3 Fredagsmys ftw.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du får väl komma över på en fika någongång ;)

2011-03-03 @ 21:23:22
URL: http://bullmammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback