Time Out

Jomensåatteeeh, jag har ju haft en "liten" time out ifrån bloggen. Cat sa för ett par dagar sen (?) att jag borde börja skriva igen & jag ska väl erkänna att jag har saknat det lite. Det är ju faktiskt som sagt skönt att få skriva av sig - Happy or not. Men tänker inte ens försöka mig på en uppdatering av allt som hänt..

Hur som helst så har jag iallafall fått sommarjobb på ett gruppboende för förståndshandikappade, igen. Känns rätt bra, ska dit på tisdag & onsdag och gå intro. Så jag får hoppas att jag gillar brukarna och att dom står ut med mig. *flinar* Dock kommer jag bara få 4 veckor på schema, men med lite tur så får jag fler timmar både innan och efter det. Jag vill jobba som en tok, för pengar är ju aldrig fel. Höhö. Sen blir man ju automatiskt inskriven i bemanningen och då får man säkert möjlighet att jobba på flera ställen. Det blir nog bra det där! Nu har jag iallafall fått in en fot & man måste ju börja nånstans.

Detta verkar bli en lugn och nykter helg för min del, tror tamefan att jag ska ha en nykter månad igen. Känner att det har blivit lite mycket festande på den senaste tiden, åtminstonde ett par helger irad och det är mycket för mig. Men kul har jag haft, ingen tvekan om saken. Har gjort mitt första besök i Villa Villekulla också & det var inte dumt alls. På återseende! Vette sjutton vad jag ska sysselsätta mig med idag; Lugnt blir det ju, men man kanske ska ta och vara lite social med någon.. Vem vet. Vi börjar  iallafall med en omgång yatzy, jihaaa.


Jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback