Dejt

Jodå, på lördag har jag minsann en dejt med ingen mindre än Liz <3
Ska bli riktigt kul, vet dock inte vad vi ska göra? Glo på nån film, äta nått
gott - Whatever. Bara kul med sällskap. Vi ska iallafall vistas hemma
hos henne, eftersom hennes föräldrar är bortresta och dom har storbildstv.
Haha! Vem vill vara i Torshälla liksom? It sucks. Blekning ska inhandlas tills
dess, jag ska bleka bort det gröna. Finally! Orkar inte hålla på med det längre.
Liz ska ju bleka hela håret, så vi lär ju hålla oss sysselsatta ett bra tag.

Just nu är jag sjukt rastlös, vet inte vad jag ska hitta på? Finns ju ingen rolig
inne på msn såhär dags heller. Är sådär uttråkad igen att jag t.o.m funderar
på att städa upp lite? Om jag ska vara ärlig så har jag redan börjat med det..
Och då har man jävligt tråkigt... Inte mitt fel att ingen roar mig :D

Ringde en annan snubbe på min annons om sängen idag, och ja han lät både
normal och trevlig. Han ville iallafall köpa den, ska komma förbi imorgonkväll.
Kalas! Då får jag lite extra pengar, så jag har råd med blekningen + 2 tröjor från
Gina Tricot. Jag bara MÅSTE ha dom. Hm, åtminstonde en av dom.
Nu ska jag fortsätta hosta lungorna ur mig, jippi...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback