En lektion kvar..

Har precis haft en såkallad svenskalektion - Där vi nu ska läsa upp varsinn saga?!
Ibland undrar jag om det är ett jävla dagis man går på? Inte känns det som en folkhögskola
iallafall, vissa lärare är bara för mycket. Och klassen är som en hel skock med äckliga höns!
Har som tur är bara en lektion kvar idag, slutar 15.20 - Detta är den längsta dagen på hela veckan.
Man tycker ju att måndagar borde vara korta? Jag menar man är ju oftast trött efter helgen.
Sista lektionen är kemi, hur tråkigt som helst! Men det är väll bara att härda endå. Är så trött
att jag var tvungen att börja klottra/rita på ett papper för att inte somna. Haha! Sitter jag helt
still och inte gör nått, ja då kan jag inte hålla mig vaken. Och jag som hade tänkt att gå ner
på stan idag, ska lämna tillbaka en tröja som jag köpte i fredags. Tror nog att jag skjuter upp
det tills imorgon iallafall. Då ska jag ändå upp emot Nyfors en sväng. Kanske jag kan få sällskap
av Mimmi också. Det jag vill helst av allt idag är att åka hem och sova, men det finns det ingen
tid till. Först ska jag diska lite, boka tvätttid och sen vidare på kalas. Min systerdotter Felicia
fyller faktiskt hela 9 år idag, jisses va fort tiden går. Tycker inte det va längesen hon va pytteliten.
Men nu är hon stora tjejen och attityd har hon minsann fått med!

Nåja, dags för sista lektionen...
Kommentarer
Postat av: Madde

Har du alltid fullt upp!? Känns som det iallafall. Hehe, min systerdotter heter oxå felicia. Men men. Ha en bra dag idag. Kram

2009-04-27 @ 16:58:32
URL: http://baccardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback