Fixat & klart

Yes, nu har jag precis lagt in alla räkningar och laddat på mobilen.
Alltid lika kul med räkningar - Eller inte. Men dom måste ju betalas.
Men fråga mig inte vad jag gör vaken såhär tidigt? Kunde bara inte
sova mer. Ska dricka lite svartvinbärste nu, mums. Kanske borde
ringa syrran och kolla om hon har tid att åka & handla snart, så man
har det gjort.. Så kan man ta det lugnt resten av dagen. Eller tja, jag
behöver visst städa upp här också. Iaf lite. Men det visar sig om jag
får tid till det. Måste verkligen köpa ett par nya skor idag, har igentligen
inte råd med det. Men jag måste ju ha ett par hela skor? Fast jag satsar
nog på ett par sommarskor isåfall, några snygga ballerina kanske. :)

Och valborg gott folk - Vad händer då? Cat vill ha med mig till Norrköping,
och det skulle vara kalaskul! Men dessvärre så räcker nog inte pengarna.
Så man blir väll kvar på hemmaplan som alltid. Fast jag ska väll erkänna
att jag faktiskt har funderingar på att ta en lugn valborg, kanske umgås
med syrrans familj eller nått. Mys. Om inte något annat trevligt dyker upp.
Nåja det är ju 1 hel vecka kvar, så nått ska man väll kunna komma på.

Nu ska jag ringa syster yster.




Va bara tvungen att lägga in den här, jag älskar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback