Fram och tillbaka

Hade det inte varit för Cat's födelsedag på fredag, då hade
jag inte åkt upp till Stockholm imorgon. Är redigt less på att
åka fram och tillbaka. Buss, tåg, buss, tåg.. Träligt som fan.
Är faktiskt bjuden på Påskmiddag på lördag, hos syrran.
Ska försöka ta mig hem i skaplig tid. Fast det beror ju på om
en viss person har tid att ses också. Då kanske jag stannar
tills söndagen. Cat ska även få tatuera mig igen, vet bara inte
vad jag ska göra. Visste jag iofs inte förut heller, förens i sista
minuten. Nått fint ska jag nog komma på *flinar*

Nu har jag precis vaknat, och jag vill ha musik av Catte! Men hon
verkar tycker att det är extremt jobbigt att skicka några låtar. Frågade
senast igårkväll, så stryk ska hon få imorgon! Haha!

Ska försöka träffa Pernilla idag, för sen har jag knappt tid innan skolan
börjar igen. Så kan hon inte idag så orkar jag inte fråga mer. Då får väll
hon höra av sig när hon kan/vill och har tid. :) Givetvis håller jag tummarna
för att vi kan ses idag. Minns inte när jag träffade henne sist. Och det är
väldans tråkigt, med tanke på hur tajta vi var en gång i tiden. Saknar den tiden.

En av mina vänner ska klyva tungan idag - Hallå hur ont lär inte det göra?!
Bara tanken gör mig skakis, Haha! Det skulle jag aldrig våga göra, fast å andra
sidan så är det inte heller något jag vill ha. Men lite häftigt är det ju, på vissa.
Och jag borde ta ut min septum, den är ju som sagt feltagen och det ser mongo
ut. Men jag vill INTE. Det är liksom min älskling, en i gänget. Han skulle bli saknad.
Javisst kan jag ta om den, men inte nu. Det kostar fan 525 kr här istan. Går ju
knappast tillbaka till Lilla Gatan. Skulle aldrig falla mig in. Så jag får väll hoppas
på att den inte blir värre iallafall. Nu blir det frukost!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback