Gammal & sliten?



Hör och häpna, det blev nästan så ljust som jag ville ha det och det
gick inte av det minsta! As bra. Försökte ta en bra bild på mig, men det
verkar nästintill omöjligt att få en snygg bild numera. Blitt för gammal?
Sliten känner jag mig iallafall, Haha! (vet att det blonda knappt syns på bilderna)
Ska strax packa allt, så jag har de gjort. Vet inte när mamma har tid att skjutsa mig,
så det är lika bra att jag är så gott som färdig när hon ringer. Vore iofs inte helt fel att
få sova en liten stund nu. Bara lite.. Men det kan jag ju glömma, måste diska
upp allt - Vill liksom inte ha disk stå i flera dagar. Äckligt!

Har bestämt att jag och Mimmi ska äta nått ihop ikväll, som vi även kan
ha med oss som matlåda till skolan imorgon. Köfffärssås & pasta?
Eller farmarbiff, ris och nån sås? Mimmi får bestämma :D Mig spelar de
ingen roll, gott vilket som. Ska väll ta och få allt gjort nu. Adios.
Kommentarer
Postat av: Madde

Du är ju jättefin på bilderna. Du är ju typ bra på alla bilder jag sett. Sluta upp med de där dumheterna!! :) puss och kram

2009-04-19 @ 18:52:14
URL: http://baccardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback