Glass i stora lass

Mjaaa, att tvätta när man har feber är inget jag rekomenderar..
Blir ju dyngsvettig såfort jag rör på mig, äckligt värre.
Börjar se ut som ett bombnedslag här nu, men jag har faktiskt
ingen ork till att städa för tillfället. Har ju hela helgen på mig, har
inga planer alls och det ska bli skönt att bara ta det lugnt för en
gångsskull. Tog en sväng förbi affären, köpte bland annat glass.
Nice price - 2 stycken för 49:- kr! Wohoo, och det är billigt med
tanke på att dom faktiskt kostar 40 kr st annars. Gottigottgott.

Fick nyss reda på att The Suspenders spelar på RAW nästa fredag,
så lätt att jag ska dit. Dom är bra och så hoppas vi på något nice
förband - Dock inget bestämt ännu men dom kollar runt lite efter
något bra & billigt band. :) Yeeey, nått kul att se fram emot. Då blir
det P-A-R-T-Y, eller hur Liz?! *flinar glatt*

Nähä nu ska jag äta lite mer glass och kika på tv:n. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback