Kuggnäsfestivalen

Eftersom det inte blir något Zombie Show Down i år, så är
Kuggnäs givet. Det blir iallafall Cat och jag som åker dit, Liz
verkar sugen på att haka på också. Desto fler desto roligare!
Än sålänge så är det iallafall 2 band som lockar, Battle Scarred
och A boot in the bollocks. Ska bli riktigt kul att se. Nu är det ju
sisådär 4 månader kvar, men endå. Jag ser fram emot det, djaa.
Ah, ska väll ta mig ner till WCR i juni också, men förutom det så
blir det nog toklungt. Har knappt råd med detta så.

Jag är sjukt sugen på att grilla någon dag, flintastek, kycklingfilé
eller grillspett vore inte fel alls. Mums va gott! Någon annan som
är sugen? Det måste det ju vara, vem fan gillar inte att grilla?!

Äsch nu får det endå vara färdigskrivet för idag. Ska dricka mera
te, för te med honung i är min bästa vän när jag är sjuker. Mhm.
Kommentarer
Postat av: Cat

KUGGNÄÄÄÄÄÄÄS FÖRALLTID <3

2009-04-16 @ 07:29:56
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback