Ny mobil


Jajjamen, nu har jag beställt en ny mobil -  Nokia 5310 XpressMusic.
Tycker att den va rätt fin :) Och ingen behöver en ny mobil mer än jag..
Min gamla håller bokstavligen på att ramla isär, + att den stänger av
sig lite som den vill. Knasigt. Så jag tyckte att jag var värd denna.
Den lär väll inte komma förens efter lovet, men bättre sent än aldrig.
 
Dagen har bara sprungit iväg idag, har inte hunnit med mer än att laga
mat, diska och duscha.. Fast å andra sidan så är det rätt skönt att göra
 ingenting
. Har börjat kolla på Madagaskar 2, haha fan den är så jävla kul.
Och jag älskar pingvinerna, speciellt  skepparn - Så klockren!
Ska väll kolla klart på den nu, och fortsätta göra ingenting...                                                                                 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback