Påsklov

Ängtligen är det påsklov, hur skönt som helst. Åt mat i skolan
igår, men det var knappast så gott som jag hade tänkt mig. Haha.
Inget slår mammas mat liksom. Jag vill ha god påskmat NU! Men
det lutar väll åt att jag ska till Cat nästa helg (hon fyller faktiskt 19)
och umgås med henne. Så det blir nog ingen mer påskmat för mig :(

Nåväl, nu sitter jag med grönhårfärg i huvudet igen, börjar tröttna på att
behöva färga om det hela tiden. Så det blir nog blondt så fort jag får pengar.
Min syster kommer hit om ett tag, hon ska hjälpa mig att bära ner min "gamla"
säng i källaren, samt lite annat. Och så ska vi ta en snabbis ner på stan, och
det får lov att gå fort. Sen ska jag hem och plocka upp de sista - Får ju minsann
besök ikväll. Vi ska äta nått gott och bara umgås. Det ser jag fram emot :)
Så Anna och jag får allt vänta med våra festplaner någon dag till.
På tisdagar är det ju halva priset på Harrys, och det är ju perfekt! *flinar*
Får se hur det blir med den saken... Nu måste jag hoppa in i duschen så jag är
färdig tills syster yster kommer hit. Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback