Shoppilopp

 

Har varit ute och åkt med mamma en sväng. Var på Tuna park och skulle köpa
nya skor. Men helvete va svårt det är att hitta nått man kan ha :( Jag har så tjocka
fötter. haha! Nåja, hittade ett par skor som duger och sen ska jag leta efter några
mer "finskor" på stan sen. Provade ett par tokfina skor som jag uppenbarligen ej
kunde ha, så tvingade mamma att köpa ett sånt par istället *flinar* Hon var verkligen
i behov att nått nytt & fint. Efter det så åkte vi till slagsta och åt slagsta glass, blev
en Nougatsnäcka för min del. Gott! hade tänkt att ta kort på den men hann äta upp
halva innan jag kom på det. Hann även åka förbi ÖB, coop och bolaget. Mamma
köpte lite öl & så åt mig. Snällt, hon har sina ljusa stunder ibland. Har fort.f inte
bestämt mig för vad jag ska göra ikväll. Får se om jag har lust att åka iväg nånstans.

Nu ska jag ta mig en liten powernap (som Catte säger) och sen städa & fixa lite här.
Ciao.
Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga skor.. Okej, men har du gått o sagt till om att dom dragit för mkt pengar först eller? Jaa valborg är ju inget för mig.. pyjamas och äta potatis gratäng och kött för vår del ikväll..:) kram

2009-04-30 @ 17:27:34
URL: http://nudirekt.blogg.se/
Postat av: Therese

Aha okej.. nice.. Men ja tror ja ska gå ner iaf.. För att vara säker.. för de stod massa konsigt på kvittot såg ja..



Mumms med slagsaglass..

2009-04-30 @ 17:48:25
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback