Spindlar och sånt äckel

Nu när mitt element är lagt så är det sjukt varmt här inne.
Har varit utan värme från elementet i vardagsrummet sen
jag flyttade in, ja det va rätt kallt i vintras :D Har bara inte orkat
ringa vaktmästaren. Men tänkte, att det blir ju skönt i sommar.
Svalt och skönt här inne. Kunde ju jag tro, nu har min vän lagat
elementet och det känns som att jag bor i en bastu *skrattar*
Det är väll då ni alla tänker att jag bara borde öppna fönstret?
Men det tar emot så inåt helvete, för jag är LIVRÄDD för dom
små äcklen som kommer in då... Spindelfobi ab! Usch...
Spelar ingen roll om dom är pyttesmå eller stora, lika vidrigt.
Hade fönstrerna öppna lör-sön, hur skönt som helst. Blev inte ens
kallt inne, men givetvis stötte jag på en spindel igår. Haha!
Jag pallar inte, får typ en hjärtattack och så börjar jag nästan
böla & skrika som en liten snorunge. Får ta och inhandla allt
som sägs hjälpa mot besök, nät, nått man kletar på, och
"klibbig flugtejp" - Man ska tydligen sätta precis utanför fönstret?
Så att dom inte kan ta sig in? Jag är villig att prova ALLT. :(
Eller så får helt enkelt någon flytta in här, som inte har spindelfobi dvs.

Nån? :D
Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja har jordens spindel fobi.. de är fan de äckligaste som finns.. Men inte fan ska du gå runt vara ut tråkad.. Gå ut i de härliga vädret.. ;) haha min B&J får du inte, den ligger i frysen och väntar på mej så ja har när ja slutat jobba i natt.. :)

2009-04-06 @ 13:06:19
URL: http://nudirekt.blogg.se/
Postat av: Therese

jo visst är bra tråkigt.. men ändå skönt.. :) ja gick själv idag på förmiddagen.. :) nu ska ja sätta mig på balkongen innan ja ska åka te jobbet.. :)

2009-04-06 @ 13:46:54
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback