Seg tisdag



Var och firade Felicia en snabbis igår, sen när det började komma så mycket
folk så kilade jag och mamma hemåt. Men jag tror den lilla damen iallafall var
nöjd över alla presenter. Sen kände jag ju även att jag hade lite bråttom hem
eftersom Mimmi väntade här så snällt. Haha! Så var det bara att köra igång med
pizzan, blev minsann hemmagjord igen - Men det är ju så jävla gott! Och så kan
man ha på precis vad man vill. Mumsigt värre. Mimmi sov faktiskt kvar här, och som
sagt - Alltid roligt med sällskap. Jag hatar att va ensam för ofta. Klart det kan vara skönt
ibland... Det enda som stör mig är hennes snarkningar HAHA! Det är skapligt irriterande.
Hur coolt är det att snarka liksom? Jag håller mig till att stöna och gnälla i sömnen.
Way more cool. 
Har varit som en zombie idag i skolan, har knappt kunnat hålla ögonen
öppna. Helt sjukt ju!  Tur att vi har korta tisdagar. Nu har jag sovit ett tag, och nu håller jag
på med tvätten. Inte så kul men måste få det gjort. Hade ju inte klagat om jag hade haft en
tvättmaskin i badrummet. Naaaaajs. Inte för att det skulle få plats en i mitt badrum men endå.

Igår fyllde jag i en såndär lapp i skolan, om man vill gå kvar till hösten och vad man önskar
gå isåfall. Jag vill komma upp i 2:an, men får jag gå om Bas så skiter jag fullständigt i det.
(Vilket jag iofs kan förstå pga min frånvaro) Men går inte med en till sånn vidrig hönsgård.
Man får ju tokspel på i stortsett varje lektion! Så vi får väll se hur det blir med den saken.
Känns ju lite tråkigt att Anna har slutat och Emelie blir bara kvar tills sommaren. Dom enda
vettiga i min klass ju. Kan ju lika gärna komma någon ny, kul till hösten men det vet man ju
inte säkert. Nåja det kan tamefan inte bli värre iallafall!

Äsch nu ska jag plocka ihop mer tvätt och se vad man ska hitta på att äta idag... Hej svej.


Jag saknar dig...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback